marți, 18 septembrie 2012

Interviu: Marius Balanean - lider trupa "Metanoia''

Eutih:  - Salut, Marius. Care mai e viata ta?
Marius: - Am fost plecat in Grecia 2 luni si am lucrat acolo, acum sunt la Cluj si imi caut de munca aici.
Eutih: - Trupa Metanoia ce face?
Marius: - Vrem sa ne apucam de lucru la piese,sa le mai modificam unele, avem idei noi,o sa sune mai bine ca pe album, muzical vorbind.
Eutih:  -  Din cate am observat eu, toti mai multi artisti fac asta, care este explicatia?
Marius: - Pai cu trecerea timpului cresti muzical, iti vine inspiratia cu ceva mai bun,si atunci modifici.grin Plus ca noi nu prea eram incadrati intr-un gen de muzica anume,albumul e destul de divers.
Eutih: - Spuneai ca aveti un album divers.Eu am observat ca v-ati axat oarecum in mare parte pe muzica de lauda si inchinare, insufland publicului o stare de inchinare, v-ati propus asta de la inceput?
Marius: - Cred ca a fost si asta o idee la inceput, dar poate si din cauza ca am inceput ca si grup de lauda si inchinare am mers pe partea asta. Avem in plan sa compunem si piese cum mesaj pentru cei din lume. Curand, am cantat  la cafeneaua Rejoice, e o cafenea crestina din Cluj, a fost chiar fain si ne-am gasit tobosar in sfarsit.
Eutih: - Cum a fost publicul?
Marius: - A fost ok, nu a fost asa multa lume, au venit pe rand, dar le-au placut. Am cantat si piese de pe album si cateva cover-uri in engleza.
Eutih: - Prinde bine muzica in engleza?
Marius: - Da, deoarece foarte multi tineri asculta trupe de muzica crestina din America.
Eutih: - Cine compune piesele?
Marius: - Eu si Dany Maier, lucram la multe piese impreuna.
Eutih: - Aveti cateva luni bune de la debut, cum a prins albumul asta?
Marius: - Eu cred ca a prins destul de bine, sunt cateva piese care au prins bine la public, iar doua din ele le-am introdus si in repertoriul bisericii unde suntem implicati.
Eutih: - Asta inseamna ca, trebuie sa va ganditi la un album nou, nu?
Marius: - Probabil, dar cred ca o sa scoatem doar un single sau poate 3 piese,inca mai sunt multe locuri in care poate fi promovat albumul actual, vrem sa facem treaba cat mai buna si cu piesele noi.
Eutih: - Eu intrebam in ideea ca, multe trupe si/sau multi artisti, scot un album si apor dispar in ceata, de ce crezi ca se intampla asta?
Marius: - Motivul ar fi ca, in Romania nu se cumpara muzica si atunci multi realizeaza ca nu merita sa investesti bani intr-un album care nu o sa se vanda. Este un lucru trist dar adevarat. Multe trupe nu isi permit sa se sustina financiar,este greu dar mergem inainte prin credinta.
Eutih: - Multumesc, Marius!
Marius: - Si eu, multumesc!

Pe pagina de Facebook, a artistului se gaseste o piesa noua, intitulata:''Un cantec nou''.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu