vineri, 30 decembrie 2011

Gandul sufletului meu - autor: Alexandra Souca

Uneori trecem prin probleme, avem necazuri, incercari, neajunsuri, uneori nu intelegem Voia lui Dumnezeu, azi povesteam cu o prietena, si-mi povestea prin ce problema a trecut, apoi mi-a trimis un gand, il aflati mai jos, intreg:

"Stand in noapte, simtind o apasare in piept, auzind inima batandu-mi intr-o liniste profunda... plina de mister... invaluita in mii si mii de ganduri... Capul vajaind... nestiind ce soapta sa asculte... idei... ganduri... amintiri... Toate bat la usa mea acum, dar ultimul lucru pe care l-as face ar fi sa le las sa ma invaluie... Ar avea un gust dulceag la inceput, dar apoi mi-ar lasa un gust amarui...vise sfaramate, naruite de viscol... O furtuna m-a luat prin surprindere. Cerul stand sa cada asupra mea; ma simt ca intr-o cutie, fara aer; sufocandu-ma intre atatea ganduri si intrebari... Neintelegand nimic... ma simt prinsa intr-un joc murdar, cosmarul ssufletului meu. Ma simt ingrozita; nestiind ce sa fac; cum sa trec peste toate... Dar, intre toate acestea vad o Lumina puternica; ma atrage spre ea si aud soptindu-mi o voce blanda: „Lasa-te deplin in Mana Mea, dezleaga gandurile ce te tin legata! Vrei sa zbori, sa fii libera, sa fii mai usoara ca o pana? Ce mai astepti atunci?... Ce spui? ... ca ti-e rusine si groazade ce spun ceilalti?... Nu te stresa, copila Mea! Toate le am pregatite! Vei intelege, dar mai intai trebuie sa te increzi in Mine! Fara frica! Te astept! Ti-am pregatit multe binecuvantari!... Vino si vei gasi fericirea adevarata! Tot ce ai simtit pana acuma a fost doar o farama din tot ce am pregatit Eu pentru tine! Am pus in tine Duhul Meu si acum in aceste clipe vezi cum iti este Mangaietor!” Mda, vei trece prin greu; nu am spus ca va fi usor... dar, nu uita: „EU SUNT LANGA TINE! PRINDE-MA DE MANA!” J Usor, lumina disparu...am ramas din nou singura, in bezna noptii... s-a sfarsit visul frumos... acum din nou printre lacrimi... dar, nu ca inainte... acum plina de speranta, cu o imensa bucurie in suflet... simtindu-Te aproape! Esti aici, langa mine... Imi soptesti ca ma iubesti, tii la mine; sunt pretioasa in ochii Tai!... O noua dorinta se infiripa in inima mea: „Te vreau cu mine! Vreau pacea aceasta dulce... Nu mai vreau sa Te las! O ruga se inalta acum din inima mea sfaramata si rupta in bucati catre ceruri: „Nu ma lasa sa mai ratacesc fara Tine... Vreau sa Te am aproape in fiecare zi... tot mai mult... Vreau sa plec de aici dar, stiu ca inca nu mi-am implinit lucrarea. Ajuta-ma sa merg pana la capat cu Tine, ca apoi sa fiu gata sa ma iei acasa..."
autor: Alexandra Souca 26.02.2010
Toate drepturile rezervate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu